środa, 4 maja 2016

Cześć! Dzisiaj zapraszam Was na TMI Tag -  miłego czytania. :D
Zapraszam! J

1. Co masz na sobie ? 
Czarno-białą bluzkę i szare jeansy… niezbyt kolorowo :D

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Jestem zakochana w wielu mężczyznach naraz. Ostatnio dołączył do nich Duch z „Królowej Tearlingu”.

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Na szczęście nie J

4. Ile masz wzrostu ? 
170 cm.

5. Ile ważysz ?
Ok. 57 kg.

6. Jakieś tatuaże ?
Nie i nie planuję.

7. Jakiś piercing ?
Żadnych kolczyków nie posiadam, ale nie mówię nie :D.

8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.

Nie mam.

9. Ulubiony program (serial) ?

Rzadko oglądam seriale, ale bardzo spodobała mi się „Gra o Tron”.

10. Ulubione zespoły ? 

AC/DC, GnR, Metallica, Scorpions, Nickelback, Bon Jovi, Dżem.. I wiele więcej.

11. Coś, czego Ci brakuje ?

Czasu na czytanie.

12. Ulubiona piosenka?

Nie umiem wytypować tej jednej jedynej, ale bardzo lubię np. Don’t cry.


13. Ile masz lat?
Mam rocznikowo 16 lat.

14. Znak zodiaku ?

Panna <3

15. Czego szukasz u partnera ?

Zrozumienia.

16. Ulubiony cytat ?

 „Tylko Bóg może mnie obudzić” – jeden z wielu

17. Ulubiony aktor ?

Nie mam

18. Ulubiony kolor ?

Czarny, granatowy, niebieski

19.Głośna muzyka czy cicha ?

Zależy od nastroju, ale przeważnie głośna.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?

Po moje koty.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

Czasami 15 min, a czasami 40 min, a czasami jeszcze dłużej. xD

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

Nie więcej niż 45 min.

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?

Parę razy.

24. Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?

 Niski, piękny głos.

25. Co Ci się nie podoba u chłopców?

 Zbyt wysokie ego.

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery ?

Miałam ochotę zacząć dzielić się z innymi sowimi przemyśleniami i oczywiście z chęcią przyjęłabym darmowe książki.

27. Czego sie boisz ?

Wysokości.

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?

Wczoraj – nie ma jeszcze 3 tomu Królowej Tearlingu. L

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz

Dzisiaj

30. Co oznacza Twój Blog username?

Tata mnie tak nazywa.

31. Ostatnia przeczytana książka ?

„Królowa Tearlingu” E.Johansen

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

„Love story ” E.Segal

33. Co ostatnio oglądałaś ?

„Jeden dzień”

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?

Moja Siostra


35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?

Siostrzana miłość.

36. Ulubiona potrawa ?

Mięso <333333

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

 Paryż.

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?

Szkoła.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?

Zostawię to pytanie bez odpowiedzi, ale jeśli ktoś jest ciekawy to odpowiem pod postem. J

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?

Dzisiaj, mojego brata :*

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?

Dzisiaj

42. Ulubiony smak słodki ?

Czekolada, lody

43. Na jakich instrumentach grasz ?

Pianino, gitara akustyczna i elektryczna.

44. Ulubiona część biżuterii ?

Bransoletki

45. Ostatni uprawiany sport ?

Siatkówka

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś ?

Seize the Day – Avenged Sevenfold

47. Ulubiony tekst na podryw ?

Hej mała! Bolało jak spadłaś z nieba? Bo wyglądasz jak anioł.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Tak, ale tylko w żartach xD

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z przyjaciółmi.

50. Masz rodzeństwo?

Tak, dwie siostry i jednego brata, ale niedługo urodzi się kolejny braciszek. J

Mam nadzieję, że Wam się spodobał ten tag i  jeszcze do mnie zajrzycie.




2 komentarze: